Почитаем прессу
10.10.2011

Юридичні аспекти застосування європротоколу без переукладання договору ОСЦВА
Кількість ДТП в Україні досягла такого розміру, що інспектори ДАІ вже фізично не встигають оформлювати такі дорожньотранспортні
пригоди. Водіям, що потрапили в ДТП, доводиться чекати приїзду інспекторів по пятьвісім годин, створюючи при цьому величезні затори на дорогах. А якщо наслідки аварії мінімальні (як то подряпина тощо), то витрачений час на оформлення такої пригоди взагалі стає просто абсурдним. На мою думку, саме це спонукало авторів Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо дорожньотранспортних пригод та виплати страхового відшкодування» (далі – Закон) запровадити таку новелу в дорожньотранспортному законодавстві, як європротокол. Про нього й піде мова у цій статті.
пригоди. Водіям, що потрапили в ДТП, доводиться чекати приїзду інспекторів по пятьвісім годин, створюючи при цьому величезні затори на дорогах. А якщо наслідки аварії мінімальні (як то подряпина тощо), то витрачений час на оформлення такої пригоди взагалі стає просто абсурдним. На мою думку, саме це спонукало авторів Закону «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо дорожньотранспортних пригод та виплати страхового відшкодування» (далі – Закон) запровадити таку новелу в дорожньотранспортному законодавстві, як європротокол. Про нього й піде мова у цій статті.
Читать статью полностью (pdf)
Україна Бізнес Ревю №40 (1109), 10 жовтня 2011
Всё по теме: Европротокол
Материалы по теме:
17.02.2016:
В Украине появится электронный европротокол
16.11.2016:
ОСАГО получит телефонное право
Обзор DEDALINFO
-
Новости интернет-партнеров
Обрушение моста в Балтиморе окажет ограниченное влияние на перестраховщиков – Fitch -
Почитаем прессу
Річниця руйнівного землетрусу в Туреччині: як "звичайна домогосподарка" розкрила правду про загибель своєї родини -
Новости ДедалИнфо
Финансовое обеспечение презумпции виновности строителей в плане реализации качественного и успешного выполнения своих проектов.